Podmínky a popis objednání a provedení služeb
Objednávka služeb
- Telefonická objednávka nebo objednávka přímo v kanceláři
- Dohodne se předběžný termín provedení
- V případě telefonické objednávky je nutné se dostavit a podepsat objednávku u nás v sídle firmy (kontakt zde… )
- Pokud si službu objednává firma, je nutné doručit písemnou objednávku nebo po dohodě zaslat na mail (jana.frydryskova@oderskams.cz).
Dodací lhůta
Dodací lhůta objednané služby je obvykle 2-14 pracovních dnů. V případě velkého zájmu se u některých služeb může termín provedení prodloužit.Vyhrazujeme si právo na změnu termínu provedení objednané služby ( přednost mají námi provozované sítě,objekty a pozemky). V případě změny termínu Vás budeme informovat nejpozději jeden pracovní den před domluveným termínem
Cena
Cena služeb se odvíjí od druhu práce. U hodinové sazby se započítává každá započatá hodina.
Změna termínu ze strany zákazníka
Změna termínu provedení je možná za těchto podmínek:
Pokud zjistíte, že Vám navržený termín nevyhovuje, neprodleně nás informujte telefonicky nebo osobně. Změnu termínu je možné provést nejpozději dva pracovní dny před objednaným termínem. Pozdější změna termínu je možná, ale k ceně Vám bude připočten příplatek 10% z celkové ceny.
Zrušení objednávky
Pokud chcete objednávku zrušit, je nutné nás neprodleně informovat. Objednávku je možné zrušit bezplatně a to nejpozději dva pracovní dny před provedením. Při zrušení objednávky jeden den před objednaným termínem Vám bude účtován storno poplatek 500,-Kč.